Sunday, September 6, 2009

Fri - Summarized

(tgkla ni baru mknan yg kt dlm..yg kt luar bbq punye..aku supply dr ladang aku)

Buka pose kt PALACE OF THE GORDON WHORES..mkn buffet..watak yg memainkn peranan dlm cherita ini adalah...Nida & BFnye, AIn & idungnye, Hafiz & anak ikan nye - Waru(kuat majuk skang..sensitip)..buat pengetahuan anda de 2 ekor yg xpose dlm cherita ini..Name mereka dirahsiakn supaya JAKIM xtangkap dorg..maklumla JAkim skang semakin berleluasa..back to our story, kami pegi makan buffet kt palace whores ni la atas jemputan hafiz yg mempunyai membe berkerja kt ctu la..Harga patut 80++ or nett la..xsure tp atas jasa baek membe hafiz dpt la diskaun% jd la RM57..kemudian atas jasa baek abg hafiz kte yg hensem tahap dewa dewi, die banje lg RM7..so sorang byr RM50 je..puas hati mkan..berbaloi dgn pe aku mkn..dr kuih cempedak hinggakn ke cendol..dr daging kawah hingga ke kambeng panggang..wa cakap lu..gua xhenti mkn..siap 2 kali pi toilet.."straight piping" abh melepas mkn lg..ni yg aku panas org melayu kalau perut da lapar adab pn ilang..makcik pakcik abg abg da xreti nk beratur..gelojoh..haih..ain dgn waru mkn ciput je..ni lg satu tabiat tamak..amik bkn maen nye tamo kalah..mkn ala ciput je..balen tu bazir je..hafiz slow n steady byk jugak mkn..tgk perut ar..bunting..nida pn jgn terpedaya dgn kekeringan bdan die..mantop..mkn ckit2 tolak kt bf die..begitu juga bf die mkn skit2 tlg balik kt die..saling bantu membantu..da kekenyangan pe lg..isap rokok..rakan2 terpaksa la sponsor sbb rokok aku br beli tp tertggl kt umh..kt palace whores mne nk cari rokok..da abh kenyang da nk tertonggeng abg hafiz pn dgn nada yg tenang, jum ke lounge dgr live band. wah live band cool..band ni frm philipine terdiri drpd 2 pompuan , sorg laki..smpi2 dorg tgh nyanyi lagu sheila majid-sinaran..bleh tahan beb..xsame la cam sheila majid..tp bleh tahan die nyanyi lagu melayu ikut buku lirik lak tu..xkantoi..so kteorg chill la dgr lagu duk borak2..sekali leh demand lagu da..gua demand la beberapa lagu dlm 10 lagu kot..tp last2 dlm 4 je de nyanyi..1st song lagu hindustan dorg nyanyi, mmg xar aku pilih then 2nd song lagu blues gang- poie pokan lg ar mmg bkn aku..bdak2 ni da bahan aku pilih lagu hindustan - kuch kuch hota hai lak tu..sekali tgk de pakcik tua ni dgn bini die la yg pilih..sporting gak la penyanyi2 tu ajak kteorg joget dgn dorg tp apekan daya tiada bakat, lg dorg suoh aku nyanyi..aku nyanyi????impossible kot..hafiz pn xmo nyanyi..dlm kul 11 br nk cabut kot..da kenyang nantok aku malas nk balik damansara so menyerong la ke cyberjaya dgn xbwk baju ataupn seluar..sep baek siang tu merayau gi Isetan de sale underwear..berbekalkn 3 helai underwear aku grak ke cyber..the endd..ari ahad baru balik ke damansara...

1 comment:

Mariane said...

Underwear 3 for RM10 eh???